פליטת פחמן דו חמצני משריפת ביודיזל דלקים שונים

אני מעוניינת להשוות את כמויות פליטת הפחמן הדו חמצני בשריפה במנועי כלי רכב.

ברור לי שישנם הבדלים הנובעים מיעילות השריפה במנוע, אך האם אפשר לקבל הסבר מבחינת תגובה כימית לגבי הקשר בין סוג הדלק לכמות פד"ח הנפלטת?

בהמשך לעיל, מה ההבדל כאשר משתמשים בביודיזל?

לפי נתונים שמצאתי מדובר על חיסכון של 50% בפליטת פד"ח וחיסכון משמעותי בפליטת חלקיקים. האם יתכן שההפרש כה גדול?

לפי ההסבר לאופן החישוב, ישנם המתייחסים לסך הכל פליטת פד"ח, כולל את ההפקה והשינוע של חומר הדלק. לכן בביודיזל בתהליך ההפקה ישנה קליטה של פד"ח בשלבי הצימוח ולכן לא ברור לי איך אפשר להשוות את הנתונים. (על אותו משקל אפשר להוסיף את מחיר העליה במחירי המזון בעולם כתוצאה משימוש בביודיזל……..)

תודה מראש

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן