לפי חוק פראדיי בחשמל שינוי שטף מגנטי גורם ל- כ.א.מ. כאשר שינוי השטף נעשה ע"י מסגרת שמסתובבת בתוך שדה מגנטי , כח לורנץ פועל על המטענים. אבל אני לא מבין איך נוצר כ.א.מ. כאשר המסגרת יציבה ויש שינויבשטף (אשמח לקבל תשובה , וקישורים )
לפי חוק פראדיי בחשמל שינוי שטף מגנטי גורם ל- כ.א.מ. כאשר שינוי השטף נעשה ע"י מסגרת שמסתובבת בתוך שדה מגנטי , כח לורנץ פועל על המטענים. אבל אני לא מבין איך נוצר כ.א.מ. כאשר המסגרת יציבה ויש שינויבשטף (אשמח לקבל תשובה , וקישורים )